Merhaba arkadaşlar doğum yaptktan 13 ay sonra adet gördüm emziriyorum bu süreçde hekime gittim sıkıntı olmadığını normal bi süreç olduğunu söyledi fakat bu ayın 6 sında tekrar olmam gerekliydi olmadım iki gündür lavabo sonrası peçetede lekelenme görüyorum ama bi sökülmedi onun haricinde damla yok yaşayan önerisi olan var mı