Anesanne Aasaeell benim oğlum da 4.5 aylık. Doğduğundan beri Dr. Nilüfer Çelik’e gidiyoruz. Beyhekim hastanesinde. Önceden medar’daydı ordan tanıyorum. Biz memnunuz
Tatlican Aasaeell Özel poliklinikte esra tirman 4yillik dr muz .Devlet arastirma hastanesindede dilek hanim 1kez gittik memnun kaldik soyadını hatirlayamadim ama 1tane dilek vardı
mehmel54 Aasaeell özel beyhekim hastanesinde necmettin şafak ve nursen akgül var nursen akgüle görünmedik ama iyi diyorlardı ona bizim doktorumuz necmettin şafak ben memnunum
Nghnnnn Biz 3aylik olduk bu ay Dr Esra tirmana muayene oldik ilk defa ben memnun kaldım kendi özel muayenesi var gayet ilgiliydi
Nghnnnn Tatlican bana da kadın doğum uzmanim önerdi gerçekten çok ilgili bir doktor sürekli takipli olmamıza ragmen çok ilgiliydi