Hanımlar kızım 2 aylık dün ateş ve ellerde morarma sebebiyle acile götürdük hava verildi ve antibiyotikle ateş düşürücüye başladık. Sorun şu ki dün geceden beri asla bi yere bırakamıyorum ne duruyor ne uyuyor sadece göğsümüze omzumuza yatırınca susuyor onun dışında sürekli ağlıyor huzursuz ve ağlarken de elleri ayakları hep morarıyor kendini sıktığı için. Biliyorum hastalıktan yapıyor yavrum ama afedersiniz bu gün tuvalete bile gidemedim eşim işten gelene kadar kahvaltıyı bile zar zor yaptım ağlarken tekrar ateşi çıkacak diyede korkuyorum. Sizlerden fikir almak istiyorum bu süreçte, daha önce böyle bi durum başınıza geldi mi neler yaptınız