Asmuninal Kızlar merhaba .bebeğim 10 günlük. Topuk kanından tiroid düşüklüğü var denildi. Benzer durumda olan var acaba
Bademinannesi2 Benimki ilk topuk kanı TSH 5.8 geldi. İkinci topuk kanı ve damardan aldıkları normal. İlk topuk kanında çok şık rastlaniyormus. El üzerinden TSH ve sT4 baktır.
Asmuninal Değerler henüz elime ulaşmadı. Yani bu değerler düşük mu demek yüksek mi demek. Bide kaç günde çıktı sonuçlarınızı acaba
Bademinannesi2 İlk topuk kanını 2.gunde aldılar. 9.gunde sağlık ocağı aradı. 2.topuk kanı verdim. Endokrinoloji sordum o da en sağlıklısı damardan alınan dedi. 10.gununde el üzerinden kan aldılar temiz çıktı. Ben hashimato olduğum için bir kere daha baktırdım yine temiz.
Asmuninal Bademinannesi2 Bademinannesi2 Damardan alınan sonucu kaç günde çıktı. Bize dün verdik o yüzden Bebeğin e nabizjna düştü mü acaba
Asmuninal Bademinannesi2 benim bebeğim anne karnında beslenemedigi icin 5 hafta geriden geldiği için 38. Haftada suni sancı ile doğum yaptım. Haftada iki kez kontole gittim. Bu yüzden çok endişeliyim. Malum zeka geriliginden bahsediliyor
Bademinannesi2 Bir de sağlık bakanlığı 4.5′un üzerinde yüksek diyor, başka lab ilk topuk kanında 10′un üzeri yüksek diyor. Endokrinolog 5.5un üzeri yüksek dedi. Size sonuç gelmez ebenizi arayın değeri sorun.
Bademinannesi2 Asmuninal Ben o dönem çok araştırdım. Muhtemelen temiz çıkar ama çıkmazsa zeka geriliği yapması için uzun dönem farkedilmemis olması lazım. O yüzden iyi ki topuk kanı var. Yani eğer gerçekten az çalışıyorsa bile ilaç başlanır, zeka geriliği vs olmaz.
Asmuninal Bademinannesi2 Ben o dönem çok araştırdım. Muhtemelen temiz çıkar ama çıkmazsa zeka geriliği yapması için uzun dönem farkedilmemis olması lazım. O yüzden iyi ki topuk kanı var. Yani eğer gerçekten az çalışıyorsa bile ilaç başlanır, zeka geriliği vs olmaz. Çok sağolun ilaç gibi geldi yorumlarınız. Allah razı olsun
Bademinannesi2 Yine sonucu öğrendiğiniz zaman yazın buraya. Kendimde hamilelikte ilaç kullandım tiroid için o yüzden biraz bilgiliyim.
Asmuninal Bademinannesi2 peki takibe devam ediyor musunuz artık ? Şuan psikojok olarak bebeğim uyuyor diye endişe ediyorum. Bide sanki hafif sarilik var. Bunlarda belirtiler diye geçiyordu
Bademinannesi2 Asmuninal Sarılık olması çok doğal. 10.gununde çünkü. O hipotiroidinin yaptığı sarılık uzamış, geçmeyen inatçı sarılık için. Kendinize işkence etmeyin e nabizdan sonuçların fotosunu çekin atın buraya.
Asmuninal Bademinannesi2 kimliğini çıkarmadık henüz o yüzden e nabizds goremedimk. Bide dili nize çok uzun geldi