Kızlar ben abimle bundan bı 5 sene önce sakalasirken beni itmesi sonucu burnumu duvara çarptım ozamanlar baya ağrım ve burun da morarmalarim oldu ama 10 gün sonunda ağrılarım bitti doktora gitmedim çünkü umursamadım neyse bu darbeden sonra burnumda düşüklük oldu ve aradan okadar zaman geçmesine rağmen halen soğuk ve şiddetli bir şey deyince sızlıyor doktora randevu aldım fakat yaşayan varmı sormak istedim