Denizsedanur Merhabalar 3.ayda meme reddi yaşadık ve emmedi sütüm azaldı sagım yaptım ama cok azdı bu konuda üzülüyorum . Cok az gelıyo sütüm elimle sıkınca tekrar süt arttırıcı kullansam sagsam emermi yada sütüm gelirmi başına gelen varmı :(
ggc Denizsedanur evet gelmese bile 15 er dk memeleri uyarmak gerekiyormus facebookta sağarak sğt verenler grubu var ordan destek alabilirsiniz