Bugün kızım babanesine gitti sabahtan akşamda eşimle geri geldi. Haftada bir falan böyle yaparız 18 aylık bu arada. Ben öğlen ne zaman uyutsam maksimum 1,5 saat uyuyor oda vay be amma uyudu falan diyorum. Ama kayınvalidem uyuttuğunda en az 2,5 saat uyur. Bugün 4 saat uyumuş şoktayım hala inanamıyorum. Tabiiki bu yüzden baya bir geç yatıcak bu akşam. Neden böyle nasıl olur böyle bişey? Geçende bir arkadaşım dedi ben uyutunca hemen uyanıyor annem uyutunca saatlerce uyuyor diye. Sizdede durum böyle mi?