Kızlar merak ettim internette biraz baktım ama ilgili bir sonuca ulaşamadım. Aşıların bazı bebeklere yan etki yapıp bazılarına yapmaması (mesela ateş gibi) bağışıklıklarının güçlü olmasıyla ilgili olabilir mi? Yani aşıdan sonra ateşi çıkan bebek çok hastalanan bebek mi ya da tam tersi? Sizin bebekleriniz aşıdan sonra nasıl tepkiler verdi?