gulenadam ben kahvaltı yaparken ve yemek yedigimde açıp onun dışında kapalı tutuyorum,eşim geldiğinde açıyor ama baktirmiyiruz yine de şöyle düşünüyorum izlediğimiz konu ne ise bilinçaltı na girebilir. Bir de dinlediğimiz kanalin diksiyonu önemli çünkü kelime haznesi ve temeller bu zamanda atılıyor biz de 8aylik olmak üzereyiz. Sessizlik bunaltiyor insanı gerçekten.eger arkası dönük ve bakmiyorsa örneğin seksenler dizisi ni açıyorum akşam , pozitif bir dizi.(aldatma kavga vs konulu şeyler açmıyorum )