Ayla35 idrarı aşdıktan sonra yarım saat içinde götürmek gerekiyor. Arkadaş idrarı henüz alamamış.
Tugbasya_27 benim bildiğim o barkodlar günlük oluyor. Ama kutu üzerine başka barkoda yapıştırabilirler yarın. Ama yarın götüreceğiniz idrarı yarın almanız lazım. Birde bezine torba bağlıyorlar aslında öyle yapmadılar mı?