Merhabalar bebeğimin süte alerjisi var 15 günlükken fark ettim çocuk doktorunun tavsiyesiyle diyet yaptım 3. Aya kadar. 3 aylıkken alerji testi yapıldı ve alerjisi olduğu ortaya çıktı bu mamanın raporu çıkarıldı.
sorum şu mamayı kullanmaya başladığımdan beri bebeğim aşırı şekilde gaz sancısı çekiyor ve 3 günde bir kaka yapıyor aşırı derecede huzursuz mamadan kaynaklı diye düşünüyorum tavsiye edebileceğiniz başka alerji maması var mı doktorumuza henüz ulaşamadık sizlere danışmak istedim