Mert_Cemre merak etmeyin, benim kızım 6,5 aylıktı tam basamıyordu, dizlerini büküyordu. Nöroloji uzmanına götürdüm iki şurup yazdı 1 haftaya hemen düzeldi, rahatlıkla basıyor artık. 6. aydan sonra gözlemleyin eğer basamıyorsa o zaman doktora gerek var, 4. ayda olması gereken zaten basamaması:)