Kızlar moralim çok bozuk çok ağlıyorum dünden beri .. buraya tekrar yazıp yazarken ağlamak istemiyorum sadece ağır bir tedavi görmem gerek(kanser vs değil çok şükür) ama ilerlemiş bir hastalık tedavisi ağır dedi ve emzirme kesilecek dedi doktorum kızım 6 ay 10 günlük ek gıdaya geçeli öyle fazla da içmiyor ama gene de geceleri olsun huysuzlandiginda tek sakinlestigi yer meme oluyor ilerlems zaten ilerleyeceği kadar bir iki ay dayanabilirm diyosan emzirmeye devam et sonra gel dedi ama ağrılarımdan duramaz hale geldim hickimse de yok eşim gece 11-12 annem uzakta çalışıyor kaynana desen Allah sorsun ona ne diyim. . Kızıma bakmakta çok zorlanmaya başladım,hiç ememeyen bebekler var biliyorum ama kendimi çok kötü hissediyorum yavrum gözümün içine baktı dahada kotuu oldum orada. Napacagimi sasrdm siz olsaniz ne yapardiniz inanın dayanabilecegim birşey olsa asla buraya bile yazmam şuan yazarken bile canım nasıl acıyor dinlenmem gerekiyor o da yok,aklıma sütümü sahip saklamak geldi 3 aymis süresi de buzlukta ama diyelim 10 gün dayandım 10 günde ne kadar süt sagabilecegim ki kaç gün yetecek ilk başta sevinmiştim saklama fikrine geri o da bı yere kadar yetecek 4-5 ay yetse mesela günde 200 CC en azından zaten ek gıda alıyor ama nasıl olacak Blmyrm size sormak istedim beynim dolu gözlerim yanıyor ağlamaktan yavrumun hakkına mı girecem dye nolur dualarınızda banada yer verin iyilesip en azından yavruma sağlıklı bakabilmek için hakkınızı helal edin uzun oldu 🥺🥺🤲🤲