Herkes gider mersine ben giderim tersine 🤦🏼♀️ Bebeğim 6 aylık. 7-7.5 gibi uyurdu önceden. Bi dönem zar zor 8 e çekmiştim gece uyku saatini. O zamanlar çok düzenli uyumuyordu gündüz. Artık düzene bindi Ama şimdi yine 7 de uykusu geliyor. 8-9 gibi uyusun istiyorum. Babası 8 e doğru işten geliyor birbirlerini görmüyorlar. Bi tek geceye gittiği gün vakit geçiriyorlar. Bide şimdi kış. hava erken kararıyo ama yaz için 7 çok erken. Günler uzamaya başladı zaten. Biz daha hava yeni kararmaya başlarken yatağa gidiyoruz. Sabahta 7 gibi uyanıyor. Uyanma saati iyi ama uyuma saati erken. Napmam gerek bunun için. Büyüdükçe saati ilerler mi acaba