sarmaliklahana uykusu yokmuş hibi durduğuna bakmayın, yattış pozisyonjna gelince, öyle bir uyurki,siz şaşırırsınız nasıl uyudu diye.O aylarda benim kızkm da hep öyleydi, görünürde uykusu hiç yok gibi olurdu.Sora uyku saatlerini düzene çekince, benim çocuk resmen uyumaya başladı.bütün mızmızlıkları uykusuzluktanmış.Bazen sinirlenir kızardım kendi kendime,nie bu kadar mız mız,ne istio bu çocuk diye. Meğer uykusuzlukmuş🤦♀️