Xxxnur Canım bence bünye meselesi birazcık. Ben hiçbirşey yapmadım 2 aydır ne korse taktım ne birşey karnım dümdüz oldu hiç kalmadı. Ama korse takıp spora giden tanıdığım da var karnı duruyor. Yine de önlemini al ama gitmeyince gitmiyor kafana takma bence 🌸