Merhaba bende sizin gibi oldum hatta bebeğim daha küçüktü 15 aylıktı. ama ben gebeliğimin 6. Ayıma kadar emzirdim doktorumda kesme dedi kesmedim oyüzden sonra alışsın diye mecburen kesme kararı aldım. Sabır taşı çok işime yaradı bu süreçte biberon kabul etmedi benimki inşallah sizinki eder dah kolay olur ben gece beslenmesi yapmadım alışmasın diye çünkü doktorlarda 12 aylıktan itibaren gece beslenmesi önermiyor yatırmadan yediriyorum. Müziğe alıştırdım melodiyle uyutuyorum çok şükür bıraktı biraz zor oluyor uyku düzeni 2 hafta falan krizle uyudu ama geçti şuan uyku saatlerini biliyor