Sualim hemsireemom bizde öok gaz yapıyor ya uukusu çok hafif 😢 sürekli ağlamaya başladı kakasınıda zor yapıyor siz nasıl çalkalıyorsunuz mamayı köpük oluyormu?
hemsireemom Sualim hayır mamada köpük olmamasına dikkat ediyorum birde kesinlikle çalkalamıyorum kaşıkla karıştırıyorum bu ara da bebeğiniz kaç aylık gaz damlası kullanıyoruz biz belkide onun etkisiyle de olmuyor
MyPrincessBaby_ Sualim aptamili çalkalıktan sonra her seferinde içine 2-3 damla sap samplex damlatın anında bütün köpüğü alıyor,
Fatos-1 Sualim köpük çok gaz yapıyor karıştırın kaşıklı köpük olursada üstten alın dikkat edin ona boş hava çekmiş oluyor buda gaz yapıyor🥺
hemsireemom Sualim köpük gaz yapıyor gaz damlası kullanıyor musunuz eğer kullanıyorsanız onu da düzenli her gün aynı saatte vermeye çalışın
Irmakprensesinannesi Sesaa1 ırmak ömür güzel prensesim 6 ay 13 günlük sma optitra 2 kullanıyoruz gündüz ek gıdadan dolayı 120 cc içiyor gece uyumadan 200 cc içiyor