Irem4772 ben kullanıyorum 2 3 aydan beri galiba damla sayısı farklı oluyo doktorunuza söyleyin bunu aldım kaç damla vereyim diye, ben ilk aldığımda doktorum aldırmıştı ilk 2 veya 3 damla dan başla dedi zamanla arttırırız dedi hani kabız veya farklı Bi etki yapıyo mu yapmıyo mu diye, sonra Bi kaç ay sonra başka doktora geçiş yaptım oda hangisini kullanıyorsun dedi söyledim şu kadar damla kullan artık dedi, damla sayısını söylemiyorum tam olarak çünkü doktorunun söylemesi gerekiyor ama zeytinyağlı olduğu için kabız yapmaz büyük Bi ihtimal ben severek kullanıyorum bebeğim 8 aylık oldu, yememezlik yapmıyo