Alininannnesii https://imgyukle.com/i/ERQoiM şimdi farkettim kaç gündür huzursuzdu zaten bugün jel sürerken elime battı şok oldum normal mi daha küçük değil mi var mı bu aylarda bebeği diş çıkaran bilen yazabilir mi
expelliarmus Alininannnesii jel sürmeye ne zaman başladınız ? Bizim 3 buçuk aylık çok kaşınıyo küçük diye bi şey vermiyim dedim ama evet bazılarının erken çıkıyo 4. Ayda çıkan oluyo
Alininannnesii expelliarmus aşırı eli ağzındadydı bu aralar ve Salya da çok akıtıyordu dün jel aldırdım eşime bugün farkettim dişini de sürerken dün sürmeye başladım
Alininannnesii expelliarmus tetagil öneriyorlar genelde ama doktora sorun genede ben calgel diye jel aldırdım acildi benim ki çünkü doktora falan götürmeye fırsatım yoktu kafama göre kullandım 🤷🏼♀️
expelliarmus Alininannnesii bende tetagil aldım dişi çok kaşınıyo diye ama kafama göre vermiyim diye duruyo öyle bi doktora danışıyım diye :/ sizinki çıkmış gibi duruyo ama dişi
Alininannnesii Findikzadem benim ki alt diş çıkarmış ama çok yanda çıkmış ortada değil sizinki de öylemi