Nrgyslmn Kızlar bebeğim bir aylık oldu gazını çıkarsa bile ağlıyor sancıları var gibi gaz damlasına ne zaman başladınız gaz damlası tavsiyesi alabilirmiyim bitkisel varmı???
MySunny Nrgyslmn kuzu naparsan yap,o gaz gene olacak gene olacak, çıkarsa bile,arkasından gelen gaz gene olacak.Damlalar hafifletecek ama tamamiyle geçirmeyecek.Bir kaç ay bu şekilde geçecek ama 3.ayın sonlarında tirahat etmeye başlarsınız.
livanurvealpinannesi61 Nrgyslmn biogaia+sab simplex kullandım çok memnun kaldım başka hiçbir şey etki etmedi malesef.
NurCum Malesef gaz damlası daha kötü yapıyor. Hafif Sıcakla Ilık Arasında Suda Yüz Üstü Yüzdürün Karnına Suda Masaj Yapın Çıkardığınızda da Masaja Devam Edin Ayaklarıyla Karnına Doğru Hafif Oval Çizerek İnanın Bana Geçiyor ve Bide Kolik Müziği Var Karanlık Onu Dinletin Bol Bol
Tns1224 Nrgyslmn anason kimyon tohumu ve rezene demle günde 2 3 bardak sen ic ona da 2 3 kasik verebilirsin kendi kendine çıkarıyor gazını 🥰