Kızımın 4 gündür bi inip bi çıkan ateşi var diş çıkarıyor alttaki köpek dişlerinin 2 si birden geliyor birisi patladı birisi patlamak üzere. Tetagil granül toz kullanıyoruz sanki rahatlatıyor öksürük burun akıntısı yok hasta desem hasta değil diş desem 39,6 ateşi gördük. Acaba enfeksiyon mu var onuda anlamadım. Salyası çok omzuma 2 dk yatırdım omzum sırılsıklam oldu salyadan. Ne yapacağımı bilemiyorum özele götürsek test paraları muayene paraları kafadan 1000₺ gidiyor suan onu vermeye dururumum yok. Devlete götürsem nedenini bile araştırmadan antibiyotik dayıyolar . Ne yapacağımı şaşırdım