DogaKusunAnnesi Tugbasya_27 şuanda atak döneminin verdiği huzursuzlukta var maalesef ama takip edeceğim şuan uyudu uyandığında hala devam ediyorsa ve kaka yapmışsa götüreceğim
Tugbasya_27 DogaKusunAnnesi inşallah sorun çıkmaz kuzucukta ama enfeksiyon da çıksa endişelenmeyin ben geçirmiş bir anne olarak biliyorum çok yıpratıcı böyle durumlar insan korkuyor ama geçer gider onlar bizden daha hızlı iyileşiyorlar
DogaKusunAnnesi hellomom gazlı bir bebek zorlanıyoruz ister istemez , bende sol göğsümü farkettim bugün sağdığımda ön süt biraz fazla geldi yağlı kısmı pek azdı buda akılımda olsun herşet yolunda giderse böyle düşünebilirim teşekkür ederim 😊
hellomom DogaKusunAnnesi gazdan da kaka yapmakta zorlanıyorlar. Bizdede ilk 3 ay vardı o sorun😔 inşllah ciddi birşey değildir.