Alininannesi40 Kızlar bişey soracaktım oğlum 8 ay 5 günlük ama hala emeklemiyor oturmuyor emeklemeye calışıyor ama ellerini atamıyor oturunca hemen düşüyor sağa sola sizce normal mi
Fun Alininannesi40 takipli doktorunuz var mı? Emeklememesi normal her bebek emeklemiyor ama bu aylarda oturması gerek mutlaka doktorunuza götürün o daha iyi bilgi verir tabii
Fenty Alininannesi40 Emekleme olayı normal ama oturması durumunda bir gidip konuşabilirsiniz, instagramda Ali Fuat Serpen diye bir doktor var desteksiz oturmak için 8. Ay diyor maximum.
iremceren Alininannesi40 emeklemek istemeyebilir ama oturması için daha çok destekleyin tabi bu arada ds doktor görmeli 9 aya kadar normal diye hatrlıyorm
Alininannesi40 iremceren yani bende araştırdım 8 ay neler yapıyor bebekler benim ki sürekli yüzüstü yatıyor desteksiz oturmuyor destekli oturunca da düşüyor ben tutmazsam
Fun Alininannesi40 ozaman bi sorun gözükmüyor muayene etmiş sonuçta zaman vermiş içiniz rahat olması için başka bi doktora götürebilirsiniz stres yapmayın ☘️
Fenty Alininannesi40 Benim oğlum desteksiz 8. Ayda oturmuştu bu yüzden benimde çok kafama takıldı bakmıştım. Hala oturmuyorsa gitmekte fayda var ama illa sorun olacak diye bir şey de yok.
Alininannesi40 Fenty 9.ayına kadar beklesem mi yoksa hemen gideyim mi bilemedim belki acele ediyorumdur