kizlar ortaokuldan beri bas ağrısı çekiyorum doktorlara gittim sinüzit dediler ilac verdiler hep ilaçtan sonra yine aynı.hicbir şekilde geçmedi.eskiden yine 3 4 günde bir agrirdi ama simdi hergun ama hergun ağriyor Nörolojiye sıra aldim doktora görünmek için ama emziriyorum sütten kesmeyi bekleyemedim.nasim ağrıdığı zaman göz çukurlarım alnim agriyor ve çeneme atıyor boyle bisey yaşayan var mı acaba aranızda hergun bas ağrısı olur mu boyle😔🙁