Merhaba herkese daha önceki postlarımı okursanız kızım 3 ay 23 günlük kızımın meme reddi var ve ben sütümü sağıp biberonla veriyorum ama bu durum artık çok can sıkıcı olmaya başladı yoruyor beni sütüm var gayet ama kızım memede ağlıyor istemiyor hemen kafasını çeviriyor beni itiyor beni istemediğinş düşünüyorum artık en son saat 14.00 de sütünü içirdim acaba biraz aç kalsa şöyle 6-7 saat memeyi alır mı mecburiyetten pes etmeden kaç saat aç bırakılır çocuk tecrübeli anne var mı aramızda çocuğunu memeye döndüren ?