aylinbb benim bebeğim de sürekli ağlardı ebebekten bit file almıştım sevibebenin sanırım oturak da oluyor. 6 aylıktan sonra oturtarak yıkamaya ve suya oyuncak koymaya başladım ayaklarını çırpıyor oynuyor. ama şimdi de çıkarınca ağlıyor :)