40 günlük bebeğim emdikten sonra memede uyumadığı sürece gazını çıkarmak için kucağıma aldığımda kusuyor sallamıyorum yatırmıyorum o halde emdiği sütü geri kusuyor. (Mama vermiyorum). Midesini üşütme ihtimali var ama peynirli kusmuyor süt kusuyor normal mi ya da reflü falan olabilir mi