Aybersa evet bir ara bende çok kafaya taktım hemde aşırı ama sonra iki yaşına kadar beklemeye karar verdim iki yaşında doktor kontrolü var o zaman doktora danisacagim ve elimden geldiğince de canımı sikmamaya çalışacağım. Sizde öyle yapın☺️mesela ona ağzın burnun nerde diye sorduğumda gostermiyor ama gözünü kapa hadi uyuyalım diyorum kapatıyor,burnunu temizle diyorum eline peçete verip temizliyor,dilini çıkar diyorum çıkarıyor,yanağını sık diyorum yapıyor ama yerlerini göstermiyor. Bekleyelim bakalim ikinci yaslarini