Benim bebeğim de 6 aylık olucak ayın 21 inde doğduğun dan beri beslenme ve uyku rutinimiz yok mama ek gıda meme olarak gidiyor uz uykusu oluyor ama kısa geceleri daha rahatım en azından uykuya geçmesi kolay oluyor en geç 9da uyuyor ama beslenmeyi halledemedik geceleri emiyor gündüz beni emmek istemiyor doyduğunu açlığını anlayamıyorum ek gıda yada başladık günde bir iki sefer veriyorum ama artık bi düzenimiz olsun istiyorum beslenms uyku saatlerini ayarlamak yardımcı olurmusunuz