yaseminoztrk genel olarak ilgili ve bilgili bi doktor. Hani inanılmaz memnun olmasakta çocuğumuzu yakından tanıyor olması ve bilgilendirmesi güzeldi. Lakin en son demir eksikliği olabilir mi diye gidip kan tahlili yaptırdığımızda demir hariç her şeye baktırmış 🥲 neden demire bakılmadı dediğimde gerek görmedim dedi 😏 yani bir kan tahlili için dünyanın parasını alan hastane ama şikayete göre tahlil yapmayan ve buna gerek görmeyen doktorun tavrı hoşuma gitmedi. Samsunda da kendi bebeklik doktorum var ona götürüyorum kızımı ve arada gerçekten çok fark gördüm. Bir de Rahime hanımdan da dediğim gibi memnun kaldık