Minik kizim yeni bi huy edindi. Biberon kullaniyoruz ve ayakta kucakta gezerek yemeye basladik🙃🙃🙃 bi kac kez icerken mizmizlandi diye ayaga kalkip gezerek yedirdim. Hosuna gitmis olacakki gunduz tutturuyo. Gece uykuda yiyip yatiyo sorun yokta gunduz mahvoluyorum. 6400 kilosu. Kolum kopuyo o sise bitene kadar. Bu huy kalirsa boyle yandik. Sonucta dahada agirlasacak. Ayrica her ortamda olmuyo. Dun arabada beslemek istedim ikna edemedim😃inip yedirdim. Bunu nasil asabiliriz acaba.?