Redrose petitonunannesii benim bebeğimde çıktı relactaz damla kullandım her emzirmeden önce iki damla şeklinde 4ay olunca bitiyormus bekliyorum bir umut
petitonunannesii Redrose Damlayı kullanınca ishali ve şikayetleri geçiyormu emzirmeye devam ediyormusunuz bebeğinizin kilo alımı nasıl benimki 2 aylik doğum kilosundan sadece 500 gr fazla almis tabi bu surecte 1 kere rotavirus bi kere de covid geçirdi 😓
Redrose petitonunannesii ishal zaten iki aydan sonra normale dönüyor günde bir defa bazen iki günde bir kaka yapıyor emzirmeye devam ediyorum gece yatmadan 90cc mama veriyorum evolvia markasını aldım kilo alımı gayet güzel sizde mama artı meme olarak ilerleyin bence
Redrose petitonunannesii damladan gazı baya azaldı ama relactaz ve sab simleks gaz damlası kullandım bide sağlık ocağınin verdiği d vitamini yerine eczaneden probiyotik ve d vitamini içerikli damla aldim
petitonunannesii Redrose Ne kadarlikken öğrendiniz ve o zmana kadar ki kilo alımınız normalmiydi bizde zaten 1 aydır ishal var 2 ay daha sürerse çocuk hiç kilo alamaz 😓
Redrose petitonunannesii kalça çıkığı kontrolü için gitmiştik 45gunluktu çok gazliydi kaka tahlilinde çıktı ama mama artı meme olarak ilerlemenizi tavsiye ederim
Redrose petitonunannesii birde ben mamasina bir çay kaşığı saf zeytinyağı katıyorum kilo alımında sorun çıkmadı çok şükür ishal için doktorunuz ne diyor günde kaç kez kaka yapiyor
petitonunannesii Redrose Maalesef doktor doktor geziyoruz daha bi çaresini bulamadılar perşembe gastroenterolojiye randevum var laktoz intoleransi olduğuna ben eminim bakalım doktor ne diyecek