Hanımlar bebeğim üç ay 10 günlük ..üç dört gündür sürekli eli ağzında dişlerini kaşıyor ve bağırıyor ben şimdi diş kaşıyıcı Alicam tavsiye ettiğiniz birşey var mı yoksa direk e bebekten veya eczaneden alayım mı herhangi bişey..veya jel mi alsam bilmiyorum dışarı çıktım direk ne alicamida bilmiyorum 🤣