Aceranne Deletedmom_58 yediğin gıdalarla da alakalı eğer anne sütü alıyorsa atıyorum yeşil biber yersin kakası yeşil de olabilir sadece üşüttük için olmaz
Deletedmom_5 Deletedmom_58 Evet, bizim ev soğuk oluyo ısınmıyo odanın kapısı hep kapalı olur açtığımızda kapıyı soğuk alsa oğlum yeşil işer.
Deletedmom_5 Deletedmom_58 Canım kendini boşuna suçlama ne kadar dikkat edersen et olacağı varsa oluyo.
Nislina Deletedmom_58 annem gil öyle diyordu canım bana kaç aylık belki banyoda felan su kaçmıştır. Veya hava vurmuştur kuzum bebek daha elbet oluyor istemesekte