Kızlar merhaba 21 aylık bi oğlum var, su an henüz konuşamıyor ama hareketleriyle her seyi anlatıyor. Bezi bıraktırmak istiyorum, bir iki haftadir gel klozete yapalım diyorum oturuyor fln. Şimdi sorum henüz aktif olarak konuşmadığı icin zor olur mu ve nasıl bir yol izlemem gerekli? Tecrübeli annelerden destek bekliyorum ❤️