Kızlar selaaam. Oğlum önceden beni hiç aramazdı yani nereye bıraksam sorunsuz dururdu şimdi evde yapışık ikız gibiyiz beni su içmeye göndermiyor aşırı bi Naz var azıcık bişey desem dudak büzülüyor hemen günün 8 saati ayaktaysa bunun 6 sı ağlayarak geçiyor siz de de öyle mi 9 ay olmamıza 2 gün kaldı