Kızlar bebeğim 6 aylık oldu daha yeni yeni dönüyor onu da sadece sol tarafına dönüyor altta kalan elini kurtaramıyor yüz üstü yatmaktan nefret ediyor tummy time yapamıyoruz asla 1 dk sürüyor ağlaması, desteksiz oturtamıyorum hayla oturamıyor böyle olan var mı