Kızlar yaşayan var mı? Oğlum 4 buçuk aylık. Doktor benimde zamanında b-12 değerimin bir ara düşük olduğunu öğrenince test istedi ve oğlumun b-12si alt sınırda çıktı. İlaç başladık. Kan değerinde de biraz düşük çıktı onda da demir ilacına başladık. Bu durumu yaşayan var mı? Ya daha çok küçük değil mi başlamak için falan. Napıcam bilmiyorum çok canımı sıktı bu durum 🤷🏻♀️