Benm bebeğim 68 günlük. Ben anneme bıraktım canım. En basitinden herkes başına üşüşcek öpmeye kalkcaklar kucağına almaya çalışacaklar öyle yapıp beni deli etceklerine anneme bırakıp 2 saat durup geliyorum. Sütümü sağıp bırakıyorum emzirip çıkıyorum ben gelesiye idare ediyolar. Bence annende durması daha mantıklı