Kucakla olmayı istemesinin sebebi yatmaktan sıkılıyo bebekler ve şuan herşeyi keşfetmek istiyor odaları dolanın bakın nasıl cevresine bakıyo bir sag bir sol 😊 kucaga alışır diye düşünmeyin bebeginizi alın kucagına ya bidaha bu zamanlar gelmicek gezin hergün 10 dakikada olsa cıkın cocukla dışarı bizim bebek böyle yapıyorun cok şükür musmutlu sen mutlu ol oda olur pozitif enerjinle canım annelik zor 3 ay 7 günlüğümü biZde😊