Merhaba anneler öncelikle çok üzülerek ve affınızı isteyerek yazıyorum ben 7 ay önce doğum yaptım son 1 aydır idrar yolu enfeksiyonu var ve idrarımı tutamıyorum birden geliyor ve sıkıştırıp tuvalete yetişemiyorum 😢 gerçekten çok zor bir durum. Başına gelen var mı be yapmam lazım? Özem hastane fiyatları uçmuş devlette randevu bulamadım bilen varsa yardımcı olabilir mi