25 günlük bebeğim ve eşim covid pozitif. Bebeğe test yapılmadı ama babadan geçmiştir dedi doktorumuz. Dün gece ateş, huzursuzluk ve tıkanıklığı olduğu için kontrole gittik. Ateş 37.8 olursa yatış gerekir dedi (Allah korusun) Çok şükür ateşimiz yok sayılır şuan.
Benzer durumu yaşayan varsa ne önerirsiniz, ilk bebeğim, acemiyim… Tavsiyelerinizi bekliyorum