haziranin25i Serapvtnsvr ben hiç memnun kalmadım kızımda aşırı gaz ve hazımsızlık yaptı üstüne kabız oldu doğduğu günden beri similac veriyorum şuan 1 yaşında hala devam ediyorum 💜
Tugce_hckrkmz37 Serapvtnsvr bn cok memnunum hiç sorunumuz olmadı diger mamalarda kabızlık ve kusma yasadım sma baby goad bebelac