Sizlere hayırlı evlat, topluma iyi birey, vatana hizmetkar, Rabbime imanlı müminlerden olsun inşallah, tebrik ederim.
3 ay 11 günlük anneyim.
İlk 40 gün biraz zorlu biraz yumuşak ama en nihayetinde çabucak geçecek. Sabırlı olun.
Gaz sancıları için ayaklarını hafif hareket ettirin, ılık duş ve karın masajı iyi gelir. Gaz damlası deneye yanıla bulunur, Metsil lütfen son seçeneğiniz olsun; ucuzdur işe yarar ama o bir İLAÇtır. Bitkisel değil.
Saçı az çok demeyin yumuşak kıllı fırçalarla tarayın, Konak oluşumunu bir nebze önler. Hiç yaşamadım bu arada.
Evinizin ısısına bakarak düzenli duş aldırın, kıştır soğuktur diyerek yaptırmayarak bağışıklığını daha da düşürürüz, gelişimine katkısı var.
O daha minik, bilmez demeyin ve sallamayın. Nasıl başlarsanız devamı o şekilde gidiyor.
Bol bol dua okuyun, negatif olmamaya gayret edin, bol su için, iyi beslenin, emzirirken sütünüzün dolup taştığını hayal edin.
Kabızlık yaşarsanız doktorunuzun bilgisi dahilinde 2cc kadar zeytinyağı verin. Poposuna pamuk çubuk sokmak bir süre sonra onsuz kaka yapmamasına sebebiyet verecektir. Oda nemlendirme cihazı edinin imkan varsa. Serum fizyolojik yapmaktan korkmayın, burnu pis çocuk ağzından nefes alır ve hastalığa sebebiyet verir. Rahat emmesi için, iyi uyku uyuması için, mikrop kapmaması için burnunu açık tutun.
Kimseye kulak asmayın. Uykusuz geceler bir süre sonra azalacak, o güzel günler çabucak geçecek, daha dün doğmadı mı diyeceğiniz anlar gelecek. Sizi ve bebeğinizi kalben kucaklıyorum, sevgiler 💕