Cik Bu üç ilacı aynı anda kullanan varmı zararınolurmu acaba ilk ikisini doktor verdi ama çok etki etmiyor yanına birde gaz ilacı kullansam ne olur sab sımplex gibi yada nurse harvey kullanan varmı doktora sorucam ama gaz ilacı önermiyor zaten bildiğim için soramıyorum
Teemo07 Cik gaviscon işe yaradı bizde ama motillium ile ilgili pek iç açıcı şeyler yok nette. ben kullanmadım.
Yazaksami Cik 2 ilacı da kısa bir kullandık. Motillium reflü için kullandık çok iyi geldi. Diğerini de kullandık hiç gaz sorunumuz olmadı. Ama hep doktor kontrolünde kullandık.
Cik Teemo07 gavisconu ne için kullamdınız bizim bağırsak gurultusu ve gaz dancısı şikayetlerimiz var ikisini birlikte önerdi doktor motiliumu 15gündür gaviskonu 6 gündür kullanıyorum bağırsaklarda gurultusu azaldı ama gaz aancısı hala devam ediyor
Cik Yazaksami gaviskonu gaz oroblemi için mi kullandınız ? Bizimde bağırsak gurultusu ve gaz sancısı şikayetimiz vardı damla istedim ama vermedi gurultu azaldı ama karın ağrısı ıkınma gazını atamama devam ediyor 42 günlüğüz
Teemo07 Cik Reflüden dolayı verdi doktor yalnız motillium un içeriği iyi değil, ben bıraktım Sadece Gaviscon kullandım. o bir haftada sonuç verdi. Zaten A, sadece bir hafta kullan demişti
Yazaksami Cik evet gaz için kullandık ama 3 5 aylık falandı tam hatırlamıyorum açıkçası. Şiddetli gaz sancısı hiç yaşamadık fakat gece çok sık uyandığı için doktorumuz vermişti.