Oykunil Biz mama-meme şeklinde besliyoruz ama mama ağırlıklı ve o aylarda oğlum da öyleydi. Gaz, kabızlık sorunu yaşamadık hiç. Huzursuzluğu acıkınca oluyordu, karnı doyunca eski neşesine dönerdi.
- ay ile acıkma sıklıkları yavaş yavaş azaldı. 4 ay 11 günlük ve artık 3-4 saat acıkmıyor genelde.