Kızlar merhaba..özel bölgemde 2 tane batık oluşmuştu ağda sonrası bir tanesi biraz şişmiş dün acıyordu . Bende az önce sıktım. Ama şiş biraz cerrahlık durum olmaz değil mi hani kıl dönmesinden ameliyat oluyorlar ya bu öyle bir şey mi onu da bilmiyorum nasıl geçecek bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim