Merhaba sevgili anneler bizim gibi olan var mi? Oyuncaklarini ata ata odadan diger odaya gider.Ilk zamanlar kücük toplari vardi onlari dogal olarak atip oynuyordu.Bu atma aliskanligi ordanmi kaldi acaba? Kule yapmak istiyorum bir iki denemede basaramazsa yine baslar atmaya.Arabasini vs herseyi normal mi bu durum bilemedim.Bizim gibi olan varmi yada ne önerirsiniz?
Tesekkürler