Yasemin38 Turunckafam korkma canım. Ateş huzursuzluk olur . İnşaAllah olmaz sıkıntısı. Ateş takibi yap sakince canım başka yapacağın bişey yok.
Turunckafam Yasemin38 Allah ragzi olsun 🙏 huysuzluk aglaklik baya var ateşi yok ama uyurrken inliyo ağrıdan galiba 😢
Acemibabyy Turunckafam hiç merak etmeyin inşallah rahatça atlatırsınız minikler bizden daha dayanıklı maşallah
Turunckafam Acemibabyy ayy inşallah 🙏 korkum yanlız olmam evde hep üstünde gözüm sabaha hayırlısı ile uyanalim inşallah 🌺
Turunckafam biryazmasali huysuzlugu evet başladı bu saat oldu 😢 tekrar dolven verdim ateşi yok Allah tan 😢 teşekkür ederim 🙏
biryazmasali Turunckafam birde size tavsiyem calpol 4 saat sonra dolven şeklinde vern yada tam tersi hep sunısını vermeyin çok geçmiş olsun 🙏
Turunckafam Muhasebeciana ateisni hiç olcmedim hatta yok ama hep aglak dolven verdim yinede . Hayırlısı ile sabahı görsem ateşsiz aşı ateşi hiç bişeye benzemio çünkü korkum ondan 40.5 görmüştüm bebekken😢
Muhasebeciana Turunckafam hadi ya kiyamam iyi yapmissin ozaman agrisi varsa onu keser enazindan canim. Nasil gecti geceniz?
Turunckafam Kinginthenorth yapmadı bu saate kadar 12 saat oldu ama tabii sabaha çok var dolven verdim her ihtimale aglio diye Teşekkür ederim ins çıkmaz 🙏🌺
Yasemin38 Turunckafam sendende Allah razı olsun. calpol ver 6 saatte bir kullanabilirsin. Kendinden düşün canım ağrın olunca ne yaparsın
Acemibabyy Turunckafam inşallah canım bebeğin mışıl mışıl güzelce rahatla uyusun inşallah korkma sende saat başı ateşini ölç yeterli ben yatmadan önce bir calpol verdim ağrısı okursa gece rahat rahat uyusun diye
Turunckafam Acemibabyy aynen bende 11 de verdim bakalım.ins. Ağrısız sızısız atlatsin canım … Çok huysuz sadace ayy bidaha bu korkuyu yaşamam yaptırmam üst üste 😢 teşekkür ederim 🙏
Turunckafam Yasemin38 sabaha kadar idare der diye dolven daha ağır galiba calpolle göre dolven verdim oyuzden 😢 Allah hiç bir yavrumuzu hasta etmesin 🙏
Turunckafam biryazmasali Allah’tan hiç ateşi çıkmadı belkide gece dolven verdim yatırdım diye🙏 ama inledi hep uyurken ağır geldi belli agrisi oldu😢calpol kızımda etki etmio ya fitil ya dolven dönüşümlü veriyorum normal ateşte teşekkür ederim
Turunckafam Muhasebeciana inleedi hep uyurken gözleri kapalı içine ağladı 😢 ama ateşi olmadı şükürler olsun. Aşı ateşi dahada çıkmaz dimi inşallah 🙏 bu gecede tetikte durmalimiyim 🥺
Muhasebeciana Turunckafam yok yok canim cikmaz ilk gun cok zor oluyo ikinci gune Allahin izniyle birsey kalmiyor genelde. İlk gece cok zor olur agrisi vardir ondan inlemistir kuzucuk yazik kiyamam ya cok gecmis olsun tekrardan
Turunckafam Muhasebeciana bugün iyi evet geçip gittti insallah çok teşekkür ederim size 💜 içimi ferahlattiniz 💋 🎈
Turunckafam Ceylan25 menenjit aşısını devlet yapmıyor 🙈 yapmış olsa nimerix için 385 beksero için tek aşıya 550 vermezdik birde beksero 3 doz 🥺 özel aşılar devlet kapsamında değil 🤍
Ceylan25 Yasemin38 https://resimyukle.io/r/1ULrNKAlRt Aşı takviminde de görebilirsin canım karma aşının içinde